lamayvlogs

Direktlänk till inlägg 20 maj 2015

Godnatt♥

Av lamay vlogs - 20 maj 2015 20:21

Ett till ''godnatt'' inlägg, tänkte försöka göra såna några kvällar i veckan.

Oj hmm, vänta min katt vill in..Så nu har jag släppt in han

Idag så följde jag med Linnea hem och vi spelade in en video till våran yt kanal och redigerade en bit av den,

Sen åkte vi ut och åt middag och jag fick sjuss hem utav Linneas pappa efter det.

Linnea och jag pluggade även och jag ska fortsätta att göra det efter det hä inlägget. 

Vi har ju ett spanska prov imorrn, så jobbigt :(

Orkar inte ha mer prov, skola, läxor osv jag vill ju ha sommar lov!

Men godnatt♥

 

 
 
Linn♡

Linn♡

20 maj 2015 23:16

Hoppas du / ni haft en bra dag! ♡♡ Btw, vad heter eran yt kanal om ni vill säga alltså:)

Sv; Åh tack så mycket fina du♡

Massa kramar!

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

lamay vlogs

21 maj 2015 19:20

Ja det har vi, dsm!♥♥

Våran youtube kanal heter Lamay vlogs

Många kramar till dig Linn!♥♥♥
/Maya

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lamay vlogs - 14 juli 2015 16:18

Hej på er!Det var riktigt längesedan jag satte mig ner och skrev här på bloggen.. Hmm, vet faktiskt inte varför för jag tycker det är roligt att blogga och skriva så fort man börjar och kommer igång med det.. Har dock inte varit så bra med att ...

Av lamay vlogs - 19 maj 2015 19:53

idag så gick vi till 15.10 på skolan och Linnea följde med mig hem.. Vi gick och köpte övergivet många chokladbollar och åt hela vägen hem, hehe. Förut så bestämde Linnea och jag att vi ska börja träna och äta nyttigt. Så vi har gjort ett tränings...

Av lamay vlogs - 18 maj 2015 20:24


Ska sova snart.. Ska först ta och kolla på någon serie eller youtube.. Tänkte träna idag med det vart inte av för jag pluggade istället och gjorde andra saker. Ska försöka träna imorgon istället och annars ska jag bara plugga imorgon igen till ...

Av lamay vlogs - 18 maj 2015 19:24

Hejsan på er!  Ikväll tänkte jag göra en tag, nämligen Vår tag och det passar ju bra eftersom det är vår/sommar.   1. Favorit vår nagellack? Ljusa nagelack, turkos är väl fint? Jag vet inte riktigt...     2. Vilken är din ”måste ha&...

Av lamay vlogs - 18 maj 2015 19:19


 

Presentation♥


Vi är två tjejer på 14 år♥ Vi gillar innebandy, simning,träning, foto, spela och spela in videos till våran yt kanal♥ Vi uppdaterar om vad som händer i vårat liv m.m

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards